Principiul de funcționare este după cum urmează: lumina soarelui intră în panourile solare, unde se produce electricitate, care este transmisă în continuare invertorului și transformată într-o tensiune de 220 V, după care poate fi utilizată pentru alimentarea dispozitivelor. În timpul zilei, energia electrică este, de asemenea, trimisă la baterii în același timp și este apoi utilizată seara, noaptea sau în vreme tulbure.
Această configurație a centralei electrice este reprezentată de opt module solare de 400 de wați fiecare, un invertor autonom de 3,2 kW și două baterii cu plumb acid de 200 de ore amperi, care sunt situate în interiorul remorcii.
Pe bara de tracțiune este instalat un "cufăr de ferăstrău" din oțel, care găzduiește invertorul și controlerul. Pentru o conectare convenabilă la carcasă, au fost afișate 2 prize USB, 2 prize de rețea convenționale pentru 220 V și o priză pentru reîncărcarea suplimentară a bateriilor stației.
Designul este proiectat astfel încât panourile solare să se poată mișca și extinde. În starea asamblată, – este o mașină obișnuită ușor de mișcat, iar în – descompusă este o stație electrică cu drepturi depline, care va furniza energia electrică de care aveți nevoie, pornind de la un bec, telefon și laptop și terminând cu un mixer de beton și ferăstrău circular.
"Panourile solare se află în cadre de oțel pe role, care le permit să se deplaseze fără probleme în minele structurii de bază. Ramele laterale au suporturi retractabile auxiliare pentru a asigura o stabilitate suplimentară. Pentru a menține integritatea panourilor în proiectare, au fost făcute mai multe soluții tehnice: în poziția finală pliată, cadrele sunt "adjugate structural, ceea ce evită vibrațiile excesive, iar pinii "siguranță" sunt utilizați la conducere.
Pentru a preveni intrarea pietrelor în panourile solare superioare, atunci când conduceți o mașină, se utilizează o mantie cu izolație lipită.
Pentru a proteja conținutul "cutiei hardware" – de murdărie și umiditate, care poate intra în interiorul găurii de ventilație –, se utilizează și o pelerină euronet.
Dimensiunile centralei electrice într-o formă compactă sunt de 2,36 mx 1,91 m, în stare descompusă – 4,76 x 5,51 m.
În plus față de această modificare, este posibil să se producă unități similare, atât putere mai mică, cât și mai mare. De exemplu, folosind 6 panouri fiecare de 400 W și o putere totală de 2,4 kW, sau 12 panouri cu o putere totală de 4,8 kW.
Greutate totală, kg
750
Greutate utilata, kg
700 Kg
Lungimea platformei de marfă (intern)
În formă pliată – 2360 mm / În descompunere – 4764 mm
Lățimea platformei de încărcare (intern)
În formă pliată - 1914 mm / În descompunere – 5514 mm
Sarcina nominală pe osie, kg750
Tip Suspensie
Caracteristicile arcurilor, amortizor
5 Foi de AL-KO. Amortizor bilateral
Roți R14
Demontare 98.4, KNOTT AutoFlex
Rulmenți cu roți 375 Kg
Roata de sprijin AL-KO și suportul extins pentru selectarea unghiului optim al platformei în raport cu lumina soarelui
Material podea Euroten
Becuri incandescente europene
Cablu electric
Cablarea este protejată de ondulații, îmbinările sunt sigilate, conectarea la felinare folosind conectori rapizi
Protecție anticorozivă zinc
Capac de cort pe unitatea principală de lucru și "piept de hardware"
Opțiuni
Roată de rezervă, opriri cu roți
Funcții
Este posibil să instalați tehnologia LED impermeabilă, axa torsională în loc de arcuri, suflată la înălțimea barei de remorcare, roți mari pentru conducerea în zona obișnuită, baterii suplimentare și multe altele
Garanție 12 Luni